SPLOŠNI POGOJI

Splošni pogoji spletnega mesta www.marbl.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (ZVPNPP), na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije in mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje. S spletno trgovino upravlja podjetje TOP SOUND, Mateja Kobal s.p., Spodnje Gorje 218, 4247 Zgornje Gorje. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).

Prodajalec se zavezuje, da bo kupcu, še preden ga zaveže pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije: 

  1. Podatke o podjetju (ime in sedež podjetja, matična številka).
  2. Kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (elektronska pošta, telefon).
  3. Bistvene lastnosti izdelkov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami).
  4. Dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu je dostopen v razumljivem roku).
  5. Pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave).
  6. Cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve.
  7. Način plačila in dostave.
  8. Časovno veljavnost ponudbe.
  9. Rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop. 
  10. Pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi.

Vse cene so izražene v evrih (EUR). Vse cene veljajo v trenutku od oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, zato veljajo le do njihove vsakokratne spremembe. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za kupca kot za ponudnika.

Marbl si pridružuje pravico, do določenega izdelka ni na zalogi in ga ni več možno izdelati, kljub temu, da je objavljen na spletnem mestu.

  • Izdelek z oznako “Na zalogi” je na zalogi in je pripravljen za odpremo v roku 1-3 dni od dneva plačila predračuna oz. oddaje naročila.
  • Izdelka z oznako “Ni na zalogi” trenutno ni na zalogi, rok izdelave pa ni vnaprej določen ali znan, izdelka pa ne morete dodati v košarico.
  • Izdelka z oznako “Po naročilu” nikoli ni na zalogi, izdela se ga zgolj po predhodnem naročilu preko sporočila v uporabniškem profilu ali e-pošte.

Naročanje je možno 24 ur na dan, 7 dni v tednu, 365 dni v letu. Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je v spletni trgovini marbl.si sklenjena v trenutku, ko MARBL kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za prodajalca kot za kupca. 

V spletni trgovini kupec izbira med različnimi izdelki. Ko ga izbere klikne na gumb ‘Dodaj v košarico’. Ko je izdelek dodan v košarico, je v njej tudi viden. Če kupec želi spremeniti naročeno količino artikla, ki je že v košarici, spremeni količino določenemu artiklu tako, da klikne ‘na blagajno’ in tam po želji spremeni količino ali artike odstrani iz košarice s klikom na rdeči gumb.

Nato kupec klikne na ‘Način plačila’ in izbere opcijo plačila ter izbiro potrdi s klikom na zeleni gumb. Nato vse podatke še enkrat preveri in odda naročilo.

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V tej fazi naročila ima kupec možnost preklicati naročilo v roku ene ure. Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Prek elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa bo po izbiri kupca, ali dobavil, ali pa celotno naročilo storniral. Zaradi ročne izdelave izdelkov se ob morebitnem večjem številu hkrati oddanih naročil lahko dobavni rok podaljša.

Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

Spletna stran omogoča naslednje načine plačila:

  • Z nakazilom na račun TOP SOUND, Mateja Kobal s.p. po predračunu. Podatke,  potrebne za nakazilo prejmete v elektronski pošti po oddaji naročila. MARBL naročilo rezervira do plačila predračuna oz. najdlje 2 dni od potrditve naročila. Kasneje dobavljivosti blaga ne zagotavlja več.

Podjetje po odpremi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca. 

Kupec lahko vrne izdelek, v kolikor ta ni bil uporabljen, v 14 dneh od prejema. Kupec lahko v primeru stvarnih napak na izdelkih ali dobave napačnih izdelkov uveljavlja pravice v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Če stvar nima lastnosti, potrebnih za njeno običajno rabo, ali prodajalcu predhodno znano posebno rabo, ali izrecno dogovorjenih lastnosti, in če je potrošnik v roku iz prejšnjega odstavka pravilno obvestil prodajalca o napaki, lahko od prodajalca zahteva odpravo napake, vrnitev dela kupnine v sorazmerju z napako, zamenjavo blaga ali vračilo kupnine. Stroške z odpravljanjem stvarne napake nosi prodajalec.

Če so dostavljeni napačni izdelki, kupec vrne dostavljene izdelke in jih bo ponudnik brezplačno nadomestil z ustreznimi. V tem primeru ponudnik krije stroške poštnine. Ponudnik pa ne krije stroška vračila reklamiranih izdelkov, v kolikor ni bila ugotovljena napaka iz ponudnikove strani. Vrnjeni morajo biti ustrezno zavarovani pred poškodbami med transportom – zapakirani morajo biti v trdo škatlo

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. (37. a člen ZVPot)

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. (37.b člen ZVPot)

Potrošnik oz. kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in nosilcem spletne trgovine in izdelovalcu izdelkov – TOP SOUND, Mateja Kobal s.p. omogočiti, da izdelek pregleda. Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik po svoji izbiri zahteva: odpravo napake na blagu ali vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom ali vračilo plačanega zneska.

Natančneje pravico do uveljavljanja stvarnih napak ureja Zakon o varstvu potrošnikov.

V spletni trgovini marbl.si lahko potekajo različni popusti in akcije. Vsi popusti so jasno navedeni ob izdelku samem. Popusti se ne seštevajo med seboj s popusti osvojenih v nagradnih igrah, bonih in kartončkih s popustom. Popuste ni mogoče zamenjati v denarna izplačila. V kolikor kupite stvar pred popusti, niste upravičeni do dodatnih popustov, četudi so znižani enaki izdelki.

Bonov s popusti, osvojenimi v nagradnih igrah in kartončkov s popusti, ni možno uveljavljati na izdelke po naročilu, prav tako na izdelke po naročilu ne veljajo popusti in znižanja.

Pridržujemo si pravico glede napak pri objavah popustov. Popusti veljajo v določenem časovnem obdobju, razen če ni zapisano in javno objavljeno drugače. Popusti se nanašajo na razprodajo zalog. Pridržujemo si pravico, da določenega izdelka v času trajanja popustov ni več na zalogi in ga ni možno več izdelati. 

Zaloge celotne ponudbe na spletni strani marbl.si in družabnih omrežjih, ki zastopajo to spletno stran, so omejene. 

Vsebine, objavljene na tem spletnem mestu so last podjetja TOP SOUND, Mateja Kobal s.p., in se ne smejo prepisovati, razmnoževati ali kako drugače razširjati brez dovoljenja lastnika. Last ponudnika so tudi vsi izdelki, ki so na voljo za nakup v spletni trgovini marbl.si. Nosilec podjetja nosi moralne avtorske pravice do izdelkov.

Ponudnik z izročitvijo avtorskega dela na kupca dovoljuje izključno osebno uporabo digitalnih izdelkov. Prenos na druge osebe, reprodukcija produktov, distribuiranje, predelava ali javno prikazovanje niso dovoljene. Za zaplete in težave, ki bi nastale ob morebitni nepravilni uporabi blaga/storitev, ponudnik ne odgovarja. Ponudnik ni odgovoren za morebitne občasne težave pri delovanju spletne strani, morebitno netočnost informacij in tudi ne za morebitno škodo, nastalo zaradi uporabe netočnih ali nepopolnih informacij. Ponudnik si pridržuje pravico od odstopa pogodbe oz. realizacije naročila v kolikor nastane bistvena napaka v ponudbi. Bistvena napaka zajema elemente, na podlagi katerih ponudnik ne bi pristal na sklenitev pogodbe. Med omenjene napake spadajo tudi očitne napake v ceni, ki so lahko posledica tehničnih in drugih težav.
Komunikacija poteka izključno preko spletne strani in elektronske pošte.

Ponudnik redno skrbi za ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh, vendar pa se lahko lastnosti izdelkov, njihova dostopnost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.
Fotografije izdelkov v večini primerov prikazujejo avtentičen videz izdelka, kljub temu pa so lahko včasih zgolj simbolične in ne zagotavljajo nujno lastnosti izdelka. Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

Podjetje TTOP SOUND, Mateja Kobal s.p., spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. V primeru težav se kupec s podjetjem TOP SOUND, Mateja Kobal s.p. lahko poveže po elektronski pošti na info@marbl.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Podjetje TOP SOUND, Mateja Kobal s.p. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si prizadevamo po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi podjetje TOP SOUND, Mateja Kobal s.p. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Podjetje TOP SOUND, Mateja Kobal s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Republike Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo do platforme za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). 


Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.